
Kalendarze 2023
Wizytówki premium
Wizytówki premium to produkt dla klientów, którzy od produktu oczekują czegoś więcej – przede wszystkim możliwie jak najwyższej jakości. Wizytówki premium, które wpływają na postrzeganie Twojego biznesu i mogą być początkiem skutecznej relacji biznesowej.
Czym charakteryzują się wizytówki premium?
Istnieje kilka rodzajów uszlachetnień na wizytówkach premium: hot-stamping, multiloft oraz plastikowe. Tłoczenia, kolorowe krawędzie czy plastik jako materiał mogą być zastosowane na Twojej wizytówce, a Ty i Twoja firma będziecie traktowani jako prawdziwi profesjonaliści i liderzy w swojej branży.
Czym charakteryzują się wizytówki premium?
Istnieje kilka rodzajów uszlachetnień na wizytówkach premium: hot-stamping, multiloft oraz plastikowe. Tłoczenia, kolorowe krawędzie czy plastik jako materiał mogą być zastosowane na Twojej wizytówce, a Ty i Twoja firma będziecie traktowani jako prawdziwi profesjonaliści i liderzy w swojej branży.

Które elementy na wizytówce premium warto zaznaczyć?
Na wizytówkach premium najczęściej zaznacza się takie elementy jak: logo, imię i nazwisko, adres firmy, strony internetowej, nazwę pełnionego stanowiska. W przypadku wizytówek premium do podkreślenia tych elementów używa się np. folii holograficznych, folii metalizowanych w kolorze złotym czy srebrnym na papierze offsetowym. Natomiast zastosowanie techniki multiloft pozwala na łączenie ze sobą wielu warstw papieru. W praktyce otrzymujemy wizytówki nawet trzy razy grubsze od standardowych. Przy wizytówkach premium możliwe jest również zastosowanie plastikowych elementów.
Wizytówka premium – jaka powinna być?
Takie wizytówki powinni posiadać kilka cech, dzięki czemu przyciągną uwagę potencjalnych klientów.
Na wizytówkach premium najczęściej zaznacza się takie elementy jak: logo, imię i nazwisko, adres firmy, strony internetowej, nazwę pełnionego stanowiska. W przypadku wizytówek premium do podkreślenia tych elementów używa się np. folii holograficznych, folii metalizowanych w kolorze złotym czy srebrnym na papierze offsetowym. Natomiast zastosowanie techniki multiloft pozwala na łączenie ze sobą wielu warstw papieru. W praktyce otrzymujemy wizytówki nawet trzy razy grubsze od standardowych. Przy wizytówkach premium możliwe jest również zastosowanie plastikowych elementów.
Wizytówka premium – jaka powinna być?
Takie wizytówki powinni posiadać kilka cech, dzięki czemu przyciągną uwagę potencjalnych klientów.
- wyróżnianie się z tłumu – zastosowanie złoconych elementów czy folii metalizowanej w ciekawych odcieniach pozwoli na stworzenie unikalnego projektu
- świadczą o profesjonalizmie - estetyczna wizytówka nie tylko przyciąga wzrok, ale również świadczy o wysokiej jakości oferowanych usług. Działa więc na klienta, budując pozytywny wizerunek Twojej firmy.