
Kalendarze 2023
Ulotki
Czy wiesz, że ulotki to najpopularniejsza forma promocji, niezmiennie od wielu lat? Umieszczanie na nich różnorodnych informacji dotyczących firmy to przede wszystkim najtańsza forma reklamy. Dzięki temu za niewielkie pieniądze, możemy przekazać potencjalnym klientom jak najwięcej informacji o naszej firmie. Zapoznać ich z ofertą, przedstawić zalety naszego przedsiębiorstwa. Dodatkowo elementy graficzne, takie jak logo czy ciekawe hasło reklamowe sprawią, że to właśnie nasza marka zostanie wyróżniona i doceniona.
Jakie są rodzaje ulotek?
Wybór ulotek zależy od ilości informacji, które chcemy na nich umieścić. Najpopularniejsze są ulotki proste. To w zasadzie najtańsza i najprostsza forma reklamy. Ulotki występują w wielu formatach, jednak najchętniej wybieramy to ten w formacie DL. Natomiast ulotki składane będą świetnym wyborem dla osób, które chcą zaprezentować swoim klientom szerszą ofertę. Można na nich umieścić zdecydowanie więcej informacji.
Jakie znaczenie ma papier przy wyborze ulotek?
Ogromne, żeby nie powiedzieć, że kluczowe. Jakość papieru znacząco wpływa zarówno na cenę, jak i wygląd ulotki. Im grubszy, tym sztywniejszy. Do wyboru mamy:
Ilość i rodzaj informacji, zależy od indywidualnych upodobań oraz od branży, którą reprezentuje dana firma. Najważniejsze jest, aby miały one szanse dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej. Dobra ulotka reklamowa powinna zawierać:
Jakie są rodzaje ulotek?
Wybór ulotek zależy od ilości informacji, które chcemy na nich umieścić. Najpopularniejsze są ulotki proste. To w zasadzie najtańsza i najprostsza forma reklamy. Ulotki występują w wielu formatach, jednak najchętniej wybieramy to ten w formacie DL. Natomiast ulotki składane będą świetnym wyborem dla osób, które chcą zaprezentować swoim klientom szerszą ofertę. Można na nich umieścić zdecydowanie więcej informacji.
Jakie znaczenie ma papier przy wyborze ulotek?
Ogromne, żeby nie powiedzieć, że kluczowe. Jakość papieru znacząco wpływa zarówno na cenę, jak i wygląd ulotki. Im grubszy, tym sztywniejszy. Do wyboru mamy:
- papier offsetowy, czyli matowy o chropowatej strukturze
- papier kredowy, czyli powlekany
- papier ozdobny – np. odpowiednio barwiony bądź tłoczony
Ilość i rodzaj informacji, zależy od indywidualnych upodobań oraz od branży, którą reprezentuje dana firma. Najważniejsze jest, aby miały one szanse dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej. Dobra ulotka reklamowa powinna zawierać:
- logo marki
- chwytliwe hasło reklamowe
- podstawowe informacje o działalności firmy
- oferta lub menu
- adres bądź mapę dojazdu
- numer kontaktowy
