Roll-Up standard

Roll-upy standardowe dostępne są w kilku szerokościach od 85-200cm. Posiadają nadruk jednostronny, z mocnym nasyceniem kolorów na grafice. Na dole roll-upu znajduje się listwa zatrzaskowa oraz dwie stopki, umożliwiające stabilne rozłożenie reklamy. Roll-up jest szybko rozkładany i składany, uzupełnia działania promocyjne i wizerunkowe Twojej firmy. Roll-upy to nośniki wieloletnie, dlatego warto wybrać te wysokiej jakości.

Roll-up zastosowanie

Roll-upy typu standard doskonale sprawdzają się jako ciekawy akcent reklamowy na targach branżowych, kiermaszach, konferencjach, mniejszych spotkaniach i wydarzeniach organizowanych w zamkniętych pomieszczeniach i salach.

Wiesz czego potrzebujesz i chcesz uzyskać wycenę tego produktu? Skontaktuj się z nami!

    Zalety i wady roll-upów

    • Banalny montaż – w szybki i prosty sposób można zamontować i zdemontować roll-up, dzięki czemu sprawdzi się w każdym miejscu. Każdy roll-up składa się ze stelaża i mocowanej do niego grafiki.
    • Możliwość transportu – roll-up możesz przenosić w specjalnie przygotowanym dla niego pokrowcu. Aluminiowa konstrukcja sprawia, że jest lekki i można go zabrać niemal wszędzie.
    • Reklama wielorazowa – wiele roll-upów jest skonstruowana w taki sposób, że możesz wymieniać plansze. Dzięki temu mając jeden stelaż, możesz dowolnie zmieniać grafiki w zależności od potrzeb.
    • Ekonomiczność – produkcja roll-upu jest jedną z najtańszych reklam wielkoformatowych.
    • Nie sprawdzi się jako reklama outdoorowa – lekka, niestabilna konstrukcja sprawia, że roll-up zdaje egzamin tylko w przypadku słonecznych, bezwietrznych dni.

    Jakie duże są roll-upy?

    Rozmiar zależy od indywidualnych preferencji. Jednak zwykle mają one wymiary 85 x 200 cm i składane są do aluminiowej kasety.