Pocztówki

Pocztówki firmowe to produkt, z którego warto, w zasadzie można korzystać przez cały rok. Doskonale jednak sprawdzają się w akcjach marketingowych, zwłaszcza przed świętami Bożego Narodzenia czy Wielkanocy. Chociaż bez problemu możesz dołączać je go każdego zamówienia. Wysyłanie pocztówek, chociaż wydawać by się mogło, że jest już w dobie komputerów i telefonów komórkowych to nic bardziej mylnego.

Taka forma korespondencji wraca do łask, jest doceniany przez klientów, a nawet uważany za kreatywny sposób na reklamę, nawet wśród młodszych pokoleń.

Wiesz czego potrzebujesz i chcesz uzyskać wycenę tego produktu? Skontaktuj się z nami!

    Jak powinien wyglądać dobry projekt pocztówki reklamowej?

    Projekt pocztówki może być dowolny. Ogranicza Cię tylko wyobraźnia. Pamiętaj, że taka reklam ma być zapamiętana i pozostać na długo w głowach klientów, którzy z pewnością skorzystają z usług Twojej firmy ponownie. Zależy nam na doskonałej jakości produktu, dlatego dokładamy wszelkich starań przy wyborze materiałów do ich produkcji.

    Jak wyglądają standardowe pocztówki reklamowe?

    Pierwsza strona pocztówki jest laminowana, aby zachowała dłużej swoją trwałość. Pocztówki sprawdzą się również w przypadku akcji promocyjnych czy konkursów. Jeśli chcesz wyróżnić marketingowo swoją firmę, prześlij pocztówkę do klientów.

    Pocztówki reklamowe – od czego zależy cena?

    Wpływ na nią mają:

    • rodzaj projektu
    • zastosowanie efektów – takich jak np. laminowanie, lakierowanie, uwypuklenie niektórych elementów itp.
    • rodzaj nakładu, czyli ilość zamówionych sztuk
    • format pocztówki – standardowy format to A6