Folia cięta ploterowo

Folia cięta ploterowo to doskonały sposób na oklejenie witryny sklepu. Folia cięta ploterowo jest wodoodporna. Odporna na działanie słońca i mrozu. Występuje w wielu kolorach, odcieniach, grubościach. Może być matowa, ale również błyszcząca czy też metaliczna. Wszystko zależy od efektu, jaki chcesz uzyskać. Folia dostępna jest zarówno w kolorze białym, jak i bezbarwnym. Taka naklejka wygląda nie tylko efektownie, ale również jest trwała – nawet 10 lat.

Gdzie najczęściej stosuje się folię ciętą ploterowo?

  • reklama na witrynach sklepowych
  • reklama w salach zabaw, hotelach
  • reklama na samochodach
  • reklama agencji reklamowych
  • reklama salonów fryzjerskich i kosmetycznych

Folia cięta ploterowo – rodzaje

monomerowa

Najczęściej stosowana jest np. na witryny sklepowe, szyby, okna, a także ściany czy tablice i szyldy reklamowe. Świetnie sprawdzi się w przypadku krótkoterminowych form reklamy. Jej trwałość to ok 3-4 lata. Folię monomerową można stosować zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

polimerowa

Folia polimerowa to odporny materiał, który można delikatnie formować, idealny na powierzchnie takie jak karoserie samochodów. Wycinane naklejki cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, doskonale sprawdzają się jako forma reklamy i oznaczenia maszyn przemysłowych i rolniczych. Trwałość folii wynosi od 7 do 8 lat, zapewniając długoterminową reklamę zewnętrzną.

wylewana

Tutaj mamy do czynienia z największą trwałością. Główną zaletą jest również duża odporność na rozciąganie. Dlatego z dużym powodzeniem folię wylewaną stosuje do zmiany koloru samochodów oraz reklam na nierównych, obłych powierzchniach. Trwałość takiej folii wynosi od 8 do 10 lat.

Wiesz czego potrzebujesz i chcesz uzyskać wycenę tego produktu? Skontaktuj się z nami!

    Co wpływa na cenę folii ciętej ploterowo?

    Wiele czynników wpływa to, ile ostatecznie zapłacisz za przygotowanie folii wyciętej ploterem.

    • Powierzchnia zamówionej reklamy
    • Rodzaj wybranej folii – o ile ta wycięta ploterem jest najtańsza, o tyle ta imitująca piaskowanie będzie znacznie droższa)
    • Dostępność do wyklejanej witryny – jeśli zlecenie dotyczy szyby zewnętrznej, wówczas zlecenie na parterze będzie tańsze od oklejenia witryny znajdującej się na poszczególnych piętrach. Choćby ze względu na konieczność zastosowania specjalnego sprzętu. Jeśli grafika klejona jest od wewnątrz – wówczas wysokość nie wpływa na cenę zlecenia.